torsdag 20. oktober 2011

Vel overstått!


Den store multitaske-dagen.
Jeg begynner å skjønne hvordan man får det til.
Jeg har lært å sjonglere.
Omtrent så bra som de på sirkus.

Det gjelder bare å få kaka inn i ovnen, så kan man fortsette å sminke seg, samt vaske badet.
*En liten forstyrrelse fra klumpen som sover, men som tydeligvis ikke sover likevel.
Oops! Husk å ta ut kaka når de 20 min. har gått.
Fortsett med å få badet ferdig, og ansiktet lagt.
Rydd huset.
Gi klumpen mat og oppmerksomhet en times tid, før hun kapitulerer igjen.
Husk å gå tur med hunden!
Finn oppskrift på glasur.
Ja, noen av oss trenger det.
Bruk litt unødvendig mye tid på nettet = en pust i bakken, og litt avkobling.
Pakk inn gaven.
*En liten forstyrrelse fra klumpen som sover, men som tydeligvis ikke sover likevel.
Rydd ferdig huset.
Når klumpen sover steinsøtt, ta håndavtrykk til bursdagskortet.
(Nå er lilledama tre måneder allerede, så da var det kanskje på tide å få det gjort!?)
SMIL når mannen kommer hjem, og si hipphurra!
Gi han gave, og legg på glasuren på kaka.
I mangel på annen pynt, velger vi rosa hjertestrøssel.
Ta imot besøk, og ha det koselig resten av kvelden.

Hepp og Jepp! Mannen har fylt år! :o)

Vel overstått til han!
Og vel overstått til meg.

post signature

2 kommentarer:

  1. Vi får håpe på att du slipper att detta jobb när det är tid för din egen bursdag. :-)

    Håper du har haft en fin start på uken!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til begge to! HIPP HURRA!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)