fredag 14. oktober 2011

Deilige helg!


Jeg nyter helgene.
Ikke fordi det da er fri.
Jeg har min lille "jobb",
og hun er med meg hele tiden.
Men mannen har fri.

Mannen har denne uka vært på øvelse med heimevernet.
Så heldig er han.
Etter endt førstegangstjeneste for noen år tilbake,
så må man plutselig inn igjen.
Han følte nok han hadde gjort sin plikt.

Men nå er det fri.

For bare håpe mannen våkner.
Våkner nok til å orke pizza og litt kos foran tvn.
Det gjenstår å se.
Både han og lille tommeliten ligger på rommet og sover.

jaja, jeg får da ihvertfall begynne på pizza etterhvert.


Håper alle får en deilig, deilig helg!!


post signature

1 kommentar:

  1. Ser den. At det er deilig med helg fordi mannen da er hjemme hele dagen :) Godt å være sammen alle sammen :)
    Kos deg med sovende snuppe, også får vi håpe mannen din våkner og er klar for pizza :)
    Klem Lene

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)