mandag 26. september 2011

Rull rull sier det.



Mitt nye favorittmøbel.
Uten tvil.
Gyngestolen har i dette huset vært undervurdert i lang tid.
Så lang tid at den har stått på garasjeloftet så lenge vi har hatt den.
Ikke skjønner jeg det.
Det er deeilig å sitte i den.
Gynge taktfast frem og tilbake.
Og nå for tiden er den høyst nødvendig.
Før tilbragte vi kveldstimene i en stille stue med kun tv'en som lagde lyd.
Mannen og jeg, samt bråkebøtta og tjukkekatten.
Pysa er sterilisert, og har dermed lagt til seg en god og rund mage.
Men det er en annen historie.
Nå tilbringer vi kveldstimene i en stue hvor tv'en konkurrerer mot gråting og rullelyden fra gyngestolen.
Gyngestolen er mitt nye favorittmøbel.
Uten tvil!


post signature

2 kommentarer:

  1. Så deilig med gyngestol! Har aldri hatt det selv, men syns det er veldig godt å sitte i :)
    Håper det blir mer rullelyd og tvlyd enn grinelyd på kveldene fremover!
    Klem Lene

    SvarSlett
  2. For en nydelig gjyngestol da, pella! Håper dere har en deilig mandagskveld.
    Klemifleng

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)