lørdag 16. april 2011

Jeg har vært på fotokurs!


 Ett aldri så lite bilderas etter dagen i dag. Min flinke fotografsøster holder fotokurs denne helga, og jeg er så heldig å være med. 



 Allerede etter fire timer i dag, merker jeg god forskjell på mine egne ferdigheter. For første gang kan jeg ta bilder uten at kameraet står i autofunksjon!
Jeg kan se når jeg bør stille inn lukker og blender annerledes. Samt at jeg har en noenlunde kontroll på hva ISO er!


 Jeg klarer også å endre på dybdeskarpheten etter hvordan jeg vil ha det.
Og jeg som elsker dybdeuskarpe bilder! :o)


Fikk også en modell som lå å koste seg i sola. 
(skyggen er fra meg) 

Lille vakthunden fikk også et ublidt møte med denne krabaten. Men snakket med vakta på dyreklinikken, så jeg ble litt beroliget:o)

Nå gleder jeg meg bare til dag 2 på kurs!

Ha en deilig kveld! 

post signature

3 kommentarer:

  1. Så flink, Pella! Moro! Jeg har også knipset litt i dag, men det tar litt tid før det sitter i fingrene :o) Flotte modeller!
    Klemifleng

    SvarSlett
  2. Så flink du er Helene. Høres gøy ut med fotokurs. Skulle gjerne ha kommet meg på det etter hvert :)
    Er det mye orm som forviller seg inn på plenen deres?
    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Så gøy!! Jeg har alltid på auto-dings på kameraet desverre!!! Har prøvd å stille litt her og der, men jeg aner ikke hva jeg driver med!!! ha ha :) Kanskje jeg skulle gå på fotokurs jeg også!!! Hvis jeg får tid, skal jeg prøve å få det til :o)

    Klemmer - Lilja :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)