onsdag 16. mars 2011

Pakke! Yeah!

 Allerede! :o)
Hviit kaster jammen ikke bort tida.
I dag fikk jeg "Redd Japan"- smykket mitt i posten.
Og koselig å få en håndskrevet lapp ved siden av!


Jeg føler jeg er den som skal si tusen takk.
Ikke minst for dette fine smykket , som var midt i blinken for en fugle-elsker som meg, men for at jeg får støtte et viktig arbeid uten at jeg egentlig tenker over det. 
Det er jo dere som tar dere av all jobben! :o)

Jeg tar av meg hatten.

Dere gav meg et stort smil om munnen!
post signature

2 kommentarer:

  1. Nydelig smykke, og søøøt pus!

    SvarSlett
  2. Så søtt! Pass på at ikke Else spiser den fine fulgen.. :o)
    Ønsker deg en fantastisk torsdag, Pella.
    Klemifleng

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)