søndag 27. februar 2011

Søndagsfavorittaktivitet!


 Aah.. Det beste jeg vet å bruker søndager på er bursdager. Der hvor jeg er gjest selvsagt. Inviter meg gjerne på middag og kake. Jeg kommer med et glis, gjerne noen timer før.



Vi ser VM sammen, heier og ler nervøst av hverandre når vi blir revet med. Når gullet er sikret kan vi senke skuldrene, som forøvrig har vært oppi taket, og nyte resten av dagen. 


 Jeg hjelper jo selvsagt til med å smake på deigen, og godkjenne baksten før den serveres.



Og så hjelper jeg til med den deilige reinsdyrgryta. Jeg kan koke ris.

Så er det etegilde når resten av røkla faller inn døra.

Mmm....

Jeg er en veldig takknemlig gjest!


post signature

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en perfekt søndag :)

    SvarSlett
  2. så deilig bakst :)
    Det er alltid godt å være i hyggelig lag. Og å forberede fest sammen er jo mye koseligere enn alene.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)