søndag 21. november 2010

Hønetupper


 For noen dager siden var jeg på IKEA Sørlandet for første gang. Jeg skulle egentlig bare ha fire lilla kubbelys til adventsstaken jeg har planer om å lage. Egentlig. Men kubbelysene de hadde var ikke akkurat det jeg var på utkikk etter.
Så jeg endte det opp med en full blå pose, litt julepynt og litt annet, og ikke lilla kubbelys som jeg egentlig var på utkikk etter. 

Noe av det som ble med meg hjem var disse to søte hønetuppene, som skal få henge på treet mitt. Og nye pepperkakeformer som jeg absolutt ikke trengte, da jeg har to hele sett fra før av.

Men - jeg fikk da tak i kubbelys også. Måtte ta meg en tur på Home & Cottage, og der fant jeg noen fine, hvite. Så blir det hvit advent her i år. Og bilder av adventsstaken kommer!



Ha en strålende uke!


4 kommentarer:

  1. Høres ut som en ganske typisk Ikea tur ;) En ting man skal ha, men ender opp med en pose (eller mer) med alt annet :)

    SvarSlett
  2. Hej. Jeg faldt over din blog og sikke fine ting. Her kommer jeg gerne igen og kigger med. Jeg vil glæde mig til at følge dig :-) Hvis du har brug for et par lækre høretelefoner har jeg en give away du kan være med på :-)

    God uge.

    Mvh. Mette

    SvarSlett
  3. jeg holdt på å kjøpe de i går når jeg var på ikea :) hehe..
    ha en flott uke!

    SvarSlett
  4. Jeg er ikke så flink til å gi lyd fra meg når jeg er innom, men jeg ville bare si takk for i år, og så ønsker jeg deg og dine en riktig fin jul og et godt nytt år! ♥ Stor juleklem, Annღ, Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)