søndag 17. oktober 2010

G i v e A w a y !

Hipp hurra!
Det er tid for give away!
Nordisk Tekstil har gitt meg noen lekre (les: supermyke!) håndklær og et kjempeherlig sengesett av merket Night & Day.


Nå har DU muligheten for å få pakke i posten!
Siden jeg liker så godt å gi bort gaver, så blir det tre stk. heldige personer som får pakke.
Gave nr. 1 er sengesettet
(Som jeg aller helst vil beholde selv)
Gave nr. 2 er å velge et av håndklærne fra bildet over.
Altså enten det lysegrå eller det stripete.

Gave nr. 3 er det gjenværende håndkledet.

(Begge er like myke) ;)

Men ikke misforstå - det er tre personer som får hver sin pakke som inneholder en av tingene.

Så har vi avklart det! ;)

"Reglene":

*Du får 1 lodd for kommentar

*Du får 2 lodd for kommentar og link på din blogg.

Når du linker så bruk det øverste bildet.

Ellers blir det minuslodd! Hehe, neida.

Joda.

Du får ikke lodd for å bli følger, men du får stor stjerne i boka hos meg. Hihi!

Oi! Det holdt jeg nesten på å glemme!

Trekning blir 1. november, så her er det bare å hive seg rundt!

Si ifra hvis det er noe mer jeg har glemt! ;)

Jeg gleder meg til å høre fra dere!


19 kommentarer:

  1. Heihei.
    Jeg vil gjerne være med på trekningen din.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg både linker og sier hei :)
    Trekker 2 lodd og gleder meg til trekningen :)
    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Hei.
    Fantastisk blogg og fine gevinster
    Jeg ønsker gjerne et lodd:)
    Hanne

    SvarSlett
  4. Forresten veldig fornøyd med å ha bloggen din som underholdene og inspirerende lesestoff på min 13 timers lange togtur. Du er dyktig!

    SvarSlett
  5. Yuhuu! Jeg tar gjerne et lodd!

    SvarSlett
  6. Hei.

    Jeg er gjerne med, og tar 2 lodd. Her er lenka: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/giveaway-hos-heleneleve.html

    Tar også en stjerne i boka, da jeg gjerne vil følge deg videre!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. hei :)
    jeg tar gjerne et lodd!
    Din blogg ble min "jomfru" lesing med mine nye briller (som jeg må bruke fast)! Fin fast-brille-debut :)

    ha en flott kveld!
    klem Trine

    SvarSlett
  9. Hei

    Eg blir gjerne med i trekningen med 1 lodd.
    Ha ein fin kveld:)

    SvarSlett
  10. Hei Helene,

    Så søt blogg!
    Jeg blir gjerne med i trekningen!:)

    Klem fra Hilde

    blog.hildephotography.com

    SvarSlett
  11. heihei Helene!
    For en søt blogg du har, her vil jeg være følger:)
    Og for en skjønn hund :)

    Vil også gjerne være med på give awayen din:)
    Tar 2 lodd jeg:)

    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/give-away-hos-heleneleve.html

    Mvh siv anita

    SvarSlett
  12. Heisann, takk for koselig kommentar:) Jeg blir gjerne med på giveaway, har fortsatt ikke helt skjønt dette med linking, så ett lodd på meg!

    Ha en flott helg:)

    SvarSlett
  13. Hei! Jeg vil gjerne være med i give-away-trekning, så jeg vil ha to lodd - jeg skal linke i morgen. :) Ellers legger jeg meg til som følger - jeg liker å få stjerne i boken, og dessuten liker jeg bloggen din. Og navnet, selvsagt. ;)

    Helene

    SvarSlett
  14. Takk for forklaring, det å linke når jeg skriver innlegg kan jeg jo egentlig.. jeg tenkte på å lage sånn "knapp" på siden som jeg ser mange gjør med link til konkurranser. Men sikkert ikke så vanskelig det heller når man bare har skjønt det!

    Ha en strålende dag:)

    SvarSlett
  15. Jeg tar med meg to lodd i denne giveawayen!! Flotte premier :)

    Kristin

    SvarSlett
  16. Hej! Är gärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/10/baddset-1nov.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  17. Hei Pella!

    Jeg tar gjerne to lodd :o) Link ligger på bloggen.
    Kjempefine premier!

    Ha en god kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  18. Jeg tar gjerne ett lodd! :)

    Så finfin blogg du har! :) Hit kommer jeg igjen!

    Ha en fin, ny uke! :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  19. Vi trenger både sengesett og håndklær, så jeg slenger inn ett lodd :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)