torsdag 30. september 2010

Små gaver blir store..

...Hvis man bare gir fra seg litt innsats også :o)
Jeg ELSKER å pakke inn gaver. Når jeg har god tid -kremt.

Jeg liker å finne fint papir, og litt ekstra dill. Det skal ikke mye til!

Grovt papir med sarte blonder.

Fint papir med grovt bånd, som f.eks hyssing.

Tre perler på båndene og det blir prikken over i-en.

Innholdet blir liksom mindre viktig.

Men når jeg først er inne på det, så kan jeg røpe at det var bursdagsgave til min mor.

Den ene pakken inneholdt en deilig, grov såpe av oliven og roseolje.

I den andre var det noe alle har gitt sine mødre en eller annen gang i livet.

Mødre har som kjent "alt", og ønsker seg ingenting.

Det er som regel lettere med fedre. Min far ønsker seg alltid snille barn. Ikke noe prob! Det har han jo!

Så da tyr man til kreativiteten og laget hjemmelaget julepynt!

Selvsagt.

Hjemmelaget julepynt, etter inspirasjon av Panduros julekatalog.

Og jeg tror det falt i smak, for nå vil søsteren min også ha.

Pluss at jeg selvfølgelig må lage til meg selv også ;)




5 kommentarer:

  1. Kan tenke meg du hadde en mamma som var glad når du kom med de gavene der :)
    Jeg skulle ønske jeg var så flink når det kom til innpakking av gaver :)
    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Jeg ble veldig fascinert og inspirert av kornbingen din. Har en sånn stående på låven til min far. Lurer på om jeg skal hinte frampå om at den kan brukes til noe annet enn gammalt kønn! :)

    Catje

    SvarSlett
  3. Og papiret er forresten kjøpt på europris! Enkelt og greit;-)

    SvarSlett
  4. Så fint at du var innom meg og la igjen kommentar!! Da fant jeg deg og slenger meg på som følger!! Du har en koselig blogg og gleder meg til å følge deg videre!!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  5. Gjett om mamma ble glad for den nydelige gaven! Det er noe spesielt å motta en gave som er pakket inn med så mye omtanke og kreativitet. Man kunne nesten ha gaven liggende der uåpent som pynt : ))
    Tusen takk kjære, skjønne datter!
    Stor klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)