onsdag 22. september 2010

Historien om den stygge kornbingeungen

Stygg syns kanskje noen. Men heldigvis for meg, så har jeg oppdaget fantastiske Katherine Schweder. Hun og vennene kan du se mer fra her!
Precious pusser opp gamle møbler, og selger.
Der oppdaget jeg en nydelig potetbinge de brukte som skap.
"Hvorfor ikke gjøre det selv?" tenker man da.
Som regel blir det med tanken.
Men ikke denne ganga!
Ikke langt unna meg er det ei fantastisk dame som samler lopper, og selger så smått. Hun går bl.a på gårdsauksjoner.
Det gjorde hun en gang for mange år siden, og kom hjem med to gamle kornbinger.
Og garantert mye annet!
Hun har i alle år synes veldig om disse kornbingene, men ikke visst hva hun skulle gjøre med de.
Og så kom jeg. Nylig inspirert av Katherine Schweder.



Badabom!
Fire hjul, bokser med høyglanset maling, sterke mannfolk, og det nye "skapet" står i ganga.
De to øverste hyllene rommer sengetøy,
og nederste ligger spill.



Beklager litt dårlige bilder, er ikke så mye naturlig lys hvor skapet står.
Men det betyr kanskje at det fortjener en ny plass?

6 kommentarer:

  1. Du assa. Stilig!
    Ny plass? Eller mer lys? eller er det kanskje fint at det ikke er så mye lys der?
    Tror jeg må komme og sniktitte jeg ;)

    SvarSlett
  2. Jeg føler ikke helt skapet kommer til sin rett nede i grotteganga. Men problemet er at jeg ikke har noe annet sted å ha det. Tror jeg. Det er jo en koloss!! :-)

    SvarSlett
  3. man kan gjøre det samme med gamle fyrverkeri esker ol.....
    Så det er bare og ikke la fantasien begrense seg

    SvarSlett
  4. Skapet ditt ble råstilig:) Skulle gjerne likt å hatt det her i heimen!

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  5. NYDELIG skap..

    Digger stilen på det.. Robust og SUPER KULT..

    LOVE IT

    SvarSlett
  6. Tøft! Stilig med høyglansen inni. :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)