onsdag 7. juli 2010

Let them eat cake



I min lille, søte hjemby er det en cafè. Cafeen passer i størrelsen sin veldig bra til byen. (Som for øvrig er så liten at det ikke er mange årene siden den fikk bystatus).
Cafeen er bitteliten med sine seks små spiseplasser inne, og noen flere ute.



Men det den ikke har på størrelsen tar den igjen i sjarmen. Du skal lete lenge etter et like sjarmerende sted. Masse deilig mat, friske salater, utallige kaffetyper og for å ikke snakke om brødene! De herligste brød, som de får fra et så fantastisk sted som kalles Drømmeplassen. Og brødene smaker akkurat så godt man skulle tro når det kommer fra et sånn sted.





Jeg elsker å spise på sånne plasser, eller bare ta en liten kaffe som tar mange timer å bli ferdig med. Alle byer burde ha minst èn cafe hvor det er en nytelse å gå, både for smakssansen og synet. Her er min favoritt i min by :o)
Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)