torsdag 10. juni 2010

Home & Cottage! (Hipphurra!!)


Jada, jeg vet.. Jeg har totalt forlatt denne verdenen. Men det har seg sånn at de siste ukene har vært skikkelig hektiske, med flere visninger og flytting. Vi nærmer oss den store F-dagen med stormskritt. Og frem til vi er vel i havn(hus), så blir det nok ikke så veldig mye aktivitet her inne. Noe skjer det nok, innimellom, sånn som i dag.

For nå har nemlig Home & Cottage åpnet på sørlandet, og vi hopper av fryd!
Jeg var innom der i år, og ble ett lite sekund i tvil; Er jeg død, og har kommet til paradis!?
For sånn føltes det. Jeg eeelsker butikken!!
Takk og lov for at vi skal flytte, så jeg kan gå amok der inne. For jeg trenger da masse nytt til nytt hus! Ikke sant, mannen...? :o)

Et par bilder her, og så skal jeg love at jeg skal prøve å huske på at det trenger faktisk ikke ta mer enn fem min. å skrive et innlegg! :o)







Bildene har jeg lånt fra Home & Cottage sin blogg.
Tusen takk.
:o)

Ha en fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)