onsdag 19. mai 2010

Mens man venter på at jordbæra skal komme..




Mai måned har vært hektisk. Vi skal selge huset, og har ryddet, vasket, tømt(!), hatt fotograf og tre private visninger så langt (Og det klager vi selvsagt ikke over) :o)
Og dette betyr også da at man må hjelpe plenen med å prøve å skjule at man har hund..
En av mine nærmeste venninner gifter seg til helga, og da måtte en del ting ordnes.
Og så må jeg ikke glemme syttende mai. Som vanlig var det regn....
Men nå nærmer det seg slutten på alt, og jeg kan se sommerferie i enden av tunnelen. Nå har det blitt sånn at det er helt rart å ikke ha noe jeg gjøre på kvelden.
Jeg får pakket til helga i ro og mak, huset er strøkent hele tida, og nå gleder jeg meg bare til neste uke er ferdig, for da har jeg nemlig ingenting på kalenderen fremover! :o)
Og i dag når jeg våkna var plutselig sommeren kommet! Når jeg var ute nå var det 20 grader i skyggen!
Jordbæra er i full gang, og jeg fikk plukket en fiin kurv.
Ok, det siste var bare løgn.. Jordbæra kommer fra butikken! Haha ;-)
Mine planter ser nemlig bare slik ut:
Håper alle hadde en flott 17. mai feiring!

1 kommentar:

  1. Hei!

    Fin og morsom blogg!
    Lykke til med salg av hus, bryllup osv. osv. Her har ikke jordbærplantene kommet med så mye som en blomst en gang, så du er nærmere jordbærene enn meg!

    Hilsen Kristin på Akeleiegården.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)