søndag 2. mai 2010

Less is more sier megleren!




Verdens søteste tallerkener fra Figgjo Flint <3


Den siste tida er det mye som har skjedd. Det nærmer seg flyttetid for oss, og meglere har vært i hus. I går ble lillebroren min konfirmert, og da måtte jobben som gode søstre gjøres. Vi sa noen ord, og hadde ansvar for et par leker.

Ellers ryddes det for harde livet. Vi har fått tips fra megler om; Less is more!

Her gjelder det å tømme for harde livet!


Ikke får jeg tatt den fine, nye krakken min inn i varmen. Den får stå vel lagret å vente på meg i et par måneder før vi er godt plassert i nyttgammelt hus.

Den nye krakken er egentlig en gammel fra Ikea. Før var den trehvit, og jeg har tenkt lenge på at jeg ville male den.

Og nå har vi kjøpt noe så fantastisk som en malingssprøyte! Malingen er som en lek!








Så dermed gikk krakken fra trehvit til lys mintgrønn på nullkommaniks!

Resultatet blir dessuten mye bedre. Ikke noen rennedråper eller tykke lag. Det blir faktisk så bra at det ser fabrikkmalt ut!


Nå gleder jeg meg bare til å få kommet vel i havn(hus), så jeg kan virkelig bli godt kjent med malingssprøyta:o)


Håper alle har hatt like fint helgevær som meg at dere har blitt like solbrente som meg!




Ha en fantastisk uke!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)