onsdag 5. mai 2010

Drømmeplasser.

Jeg elsker små, gamle og skeive hus. Jeg elsker småbruk. Jeg elsker detaljer som rare vinkler og knallfargede skodder eller dører. Jeg elsker å gå å kikke på alle disse elskverdige plassene, og kanskje få noen drømmer eller to.

Den siste tida har jeg kommet over så utrolig mange nydelige steder jeg gjerne skulle bodd. Sannsynligvis er det vel fordi jeg er skikkelig innstilt på å flytte. Men det blir jo litt feil at jeg går rundt å drømmer meg bort om andre hus, når jeg allerede har et som jeg nesten ikke kan vente med å få flytta inn i! :o)

Men uansett, så ville jeg dele et knippe av disse herlige plassene. Kanskje dere også blir like forelska. Eller kanskje dere blir enda mer glad over det dere allerede har.







Disse fire bildene er tatt på en og samme øy. Hadde man kunne kommet seg dit annet enn å måtte bruke båt, så hadde jeg bodd der for lengst. Det er et av de mest idylliske steder jeg vet om!




For å komme til denne søte dukkestua må man kjøre på en grusvei langt inn i skogen, for så å gå noen hundre meter. Alternativet er båt.
Jeg er fasinert av de menneskene som kan bo slik som dette. Tenk å være avhengig av båt for å komme seg på jobb om morningen når det er 20 minusgrader og stiv kuling.
Men det er ufattelig sjarmerende steder! :o)

Ha en fortsatt finfin dag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)