onsdag 7. april 2010





Påskeliljene i huset er visnet, og påska er over. Jeg fikk sett en påskekrimfilm, og er fornøyd med det. Det er tross alt en økning på 100% fra i fjor.
Våren er her. Og jeg kan nesten ikke skjønne hvorfor jeg er så glad i vinteren. Våren må da være 1000 ganger bedre! Det går an å gå i skogen igjen. Fuglene synger om kapp, så det nesten er håpløst å skille lydene.




Jeg skal snart flytte, og kjenner veldig godt på følelsene når jeg går rundt i hagen i mitt kommende hus.
Jeg vet at det kommer til å skje endringer her og der med tida. Og jeg kan ikke annet enn å glede meg. Fundere på hva framtida vil bringe, og om det er nå rosebusken skal beskjæres.
Dette er faktisk noe jeg lurer på. Jeg klarer aldri å huske det! Er det noe sånt som at når nattefrosten har gått? Mine fingre er heller mer røde enn grønne..


Og mens man gjør det tar man seg titt inni fuglekasser, man ser manchester united kamper på tv (ihvertfall noen av oss), og man løfter opp kosesyke hunder som på død og liv vil liggi oppi fanget på den trange stolen.

Man kan ikke annet enn å elske våren!
Ha en elskverdig vår!
Og en fin uke :o)




1 kommentar:

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)