lørdag 27. mars 2010

Påskemorgen slukker ihvertfall min sorg!

Påska er her, og den skal nytes! Jeg elsker krimmen på tv, jeg elsker appelsiner og kvikk lunsj, jeg elsker hyttekosen og jeg elsker ferien.
Og- jeg elsker å få fine påskeblomster av mannen. Spesielt etter en litt slitsom dag, og jeg kommer hjem til blomster og ferdig middag. Nydelig! :o)

Før påska så var jeg med to gode på brukt og antikkmesse. Der var det uhordelig mye å velge mellom, og også masse folk. Det er utrolig hvor mange folk det er på sånt. Og noe som er enda mer utrolig er å komme bak ei dame, som tar med seg det jeg er på utkikk etter. Jeg følte meg rett og slett litt snytt, og kjente konkurranseinstinktet vokse!



Men tapet veltet i meg da jeg valgte å gå ferdig runda, istedet for å løpe foran henne. Jeg kunne gjort det, men nyskjerrigheten holdt meg vel litt igjen. Det kunne jo hende jeg gikk glipp av en skatt!


Og skatter fant jeg. Som vanlig. En av mine gode venninner la merke til et utrolig fint bord, og heldig for meg så ble det med titten for hennes del. Jeg studerte, fikk pris, pruta (!), og kom hjem med mitt kommende nattbord til det nyegamle huset. Hipp hurra!


Min herlige lillebror drar til Spania, og tar med seg
hjem steiner til sin steingale søster.
Er det rart jeg er glad i han?
:o)
Håper alle får en NYDELIG påske, med nydelig vær!!









1 kommentar:

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)