torsdag 25. februar 2010

Med hjerte for naturen.....

Jeg har en stor forkjærlighet for steiner og kongler. Jeg elsker å gå ut i skogen og plukke med meg mange, mange kongler. Store, små, korte og lange. Det er helt utrolig dekorativt, og så kan du ha de gjennom hele året! Jeg tar gjerne med meg hele greina som konglene henger på,. Særlig hvis det er lerk. Hvis du kommer over en lerk, så er du bare nødt til å plukke med deg noen greiner. Jeg er så heldig å ha flere trær utenfor jobben, så jeg drister meg til å "finkutte" de litt innimellom :o)


Og så steinene da. Jeg har ikke tall på hvor mange timer jeg har vifta med fua i været på stranda. Enten om det er her hjemme, eller i Hellas, eller i Florida. Det er så vanvittig mye fine steiner over alt! Min favoritt er de fine, slipte, såkalte rullesteiner. Akkurat som kongler, så kan man ha de liggende fremme hele året!

Jeg ønsker meg veldig "rullesteinsfliser" på gulvet i dusjen. (Den gang jeg får meg noe annet enn dusjkabinett...)
Spesielt disse fra Fired Earth.
Jeg elsker de!!!
Men i mellomtiden nøyer jeg meg med disse søte lysene fra creme.no, forkledd som fine steiner :o)




Håper alle har hatt en flott uke så langt.
Snart helg!




1 kommentar:

  1. Hadde jeg hatt en ekstra koffert hadde jeg fylt hele med steiner til deg... :)
    Steinene på stranden her passer pefekt!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)