søndag 14. februar 2010

Just another magic sunday !




Denne uka har jeg helt forsømt jobben min som bloggskriver. Været har vært helt fantastisk, og skia har blitt prioritert. Det blir de også i dag.
Men - etter dagens skiøkt, så skal jeg sette i gang å prøve å snekre litt. Eller sage og male litt. Med veldig god hjelp av handymannen. Så kommer det nok bilder av resultatet når det er ferdig tenker jeg!
Og tidligere denne uka så oppdaget jeg de deilige biscottiene vi fikk før jul av mamma. De har helt gjemt seg bort oppe i skapet. Jeg tok en liten smakebit- og jammen var de like gode enda! Vi skal spise middag hos mamma i kveld, og med tanke på disse nydelige biscottiene, så kan jeg ikke annet enn å glede meg!









Ha en deilig og avslappende søndag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)