torsdag 4. februar 2010




Jeg har oppdaget en ny butikk. Jeg kjørte forbi på vei til et sted. Og oppdaget en butikk med et navn som ikke ga meg så mye. Til og med, i mitt hode, var stavet feil. Men det var helt til øynene ble limt fast i vinduene. Jeg ropte ut til min bilvenn " Der! Der jeg inn!"
Min snille bilvenn er godt vant og humrer litt for seg selv. Jeg er altfor opptatt av det glimtet jeg fikk i fart, og kjenner at gledesbobler brer seg utover kroppen.
Og det var alt jeg drømte om, og mere til! Jeg har falt hodestupsk!
Bare midt i blinken for meg! Jeg tror jeg kunne bodd i den butikken. Akkrat passe 'gammelt', masse natur, noe 'nytt' og sånt som ser hjemmelaget ut (Så hjemmelaget at jeg har bestemt meg for å prøve å lage selv!)




Den litt dårlige samvittigheten som lå i bakhodet ble ikke tatt hensyn til i det hele tatt.
Jeg gikk med forsiktige skritt inn i butikken, etter å ha koblet inn videokameraøynene, og nøt hvert tidendedelssekund. Etter å ha saumfart butikken tre ganger, hadde jeg funnet de utkårede som fikk lov til å bli med hjem.





Jeg endte opp med ett utrolig søtt hus i sink, med massemasse vinduer, En lyslenke og en kjempekul hjort. Hodet er kanskje ti cm høyt, og skal opp på veggen etterhvert. Eller trappa. Eller inni vinduskarmen. Vi får se;o)




Og noe jeg oppdaget når jeg kom hjem; Jeg hadde sannelig fått med meg noe ekstra pynt. Det ser ut som det hører til sinkhuset, men når jeg kom hjem så jeg at det hadde en prislapp på.
opsi!



Men jeg syntes egentlig det var helt greit. Eller?











Håper alle har en super torsdag.

Nå er det snart helg!





1 kommentar:

  1. Så fine bilder, Helene. Det er så koselig med lys i zinkhuset.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)