mandag 15. februar 2010


Her er resultatet av snekringa mi på søndag:o) Innimellom skigåing, middag og bollespising, så rakk jeg altså å begynne på sånne hjerter. Jeg har, som nevnt tidligere, kjøpt meg en stikksag/rotterumpe, med dette i hodet.
Jeg har sett i favorittbutikken at de solgte sånne hjerter for femti kroner, og jeg syntes de var fryktelig søte, men så tenkte jeg også at det der går vel an å lage selv..! Og, jammen gjorde det det. Og så gøy det var! Gjett om jeg har fått mange ideer om ting jeg vil lage. Og så er det superenkelt! :o)



Gjett om mine venninner kommer til å få sånn her fremover da ;o)
Og det passet ganske bra at jeg begynte på de i går, når det var morsdag. (og mye annet...)
Jeg hadde kjøpt en bok til mamma, men for å gjøre gaven litt mer personlig, hang jeg på et lite hjemmelaget hjerte. Tror det varmet godt i et mammahjerte.

Jeg liker å lage ting selv. Og ihvertfall når det er lett å få det fint, og når det er noe man kan gi bort, eller beholde selv.













2 kommentarer:

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)