søndag 7. februar 2010

Helgerapporten!

Nå var plutselig helga over, og jeg har ikke fått gjort alt det jeg hadde lyst til å gjøre. Har nemlig store planer om å prøve å lage noe som jeg så i den fantastiske butikken jeg var i. Jeg har til og med vært å kjøpt rotterumpe! (altså det som også blir kalt for stikksag)
Forhåpentlig får jeg gjort det i nærmeste fremtid, for er litt spent på om jeg får det til!

Men - her kommer min lørdag i bilder;



Jeg har hatt en gammel settehylle liggende fra jeg var liten. En gang i tida starta jeg med å male den. Den lekre blåfargen hadde jeg altså en del av på rommet mitt. Den og grønne ruter.... Ja, det er godt man forandrer seg litt.


Så jeg tok frem settehylla, og satte i gang med malekosten. Grunnet først ett strøk, og det tok såpass lang tid, at jeg kunne nesten begynne å male første strøket med en gang!

Etter litt hvitmaling på kantene, så var det frem med den blåturkise.


resultatet ble ganske så fresht. Det måtte ligge over til søndag ettermiddag før det var helt tørt.



Til slutt ble den hengt opp på badet, litt midlertidig, for der går den turkise fargen igjen.
Har bare hengt den opp på en krok, så det ser litt rart ut, men det får heller være ;o)
Har en forkjærlighet for fine steiner som dere ser :o)
I dag har jeg og søsteren min jobbet hele dagen med nye bilder for Night&Day. Legger nok ut noen bilder når fotografen har lagt sin siste touch på de.
Håper helga har gjort sitt for batteriene!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)