fredag 19. februar 2010

Den sørlandske huleboer...

SnøsnøSNØ. Her laver det ned! Vi, godt-vant-med-snø/regn/slaps-sørlendinger, var vel egentlig mette. Vi var mett av all snøen og sporeføret som har vært de to siste månedene. (med unntak av noen fine dager innimellom) Og jeg tror jeg snakker for alle på sørlandet; Vi vil ha SOL! Hvis vi hadde fått litt sol kunne vi faktisk ha fått nyte den herlige snøen som laver ned. ja, for det er jo egentlig herlig!
Eller, vi trenger ikke sol engang. Hvis bare den vinden hadde dratt sin kos og snøen hadde lavet litt mer forsiktig ned, så tror jeg vi hadde vært godt fornøyd.

Men jeg skal ikke klage. Det er ikke meg dere ser på bildet over.

Her holder vi oss. Jeg og Nelli er veldig flinke til å oppmuntre. Vi setter oss i vinduet, og når vi i et lite sekund tror at handymannen klarer å se lenger enn halvmeteren foran seg, så viser vi et flott smil og tommel opp. Vi er veldig glade i handymannen som gjør jobben, og Nelli viser dette tydelig ved å logre masse! :o) Og for å være ærlig - noen må jo ha jobben som motivator også!

Når jobben er gjort, tar vi oss en velfortjent pust i bakken.
(Og det er nå jeg skal tipse om å faktisk bruke øynene når man er innom butikker som europris. Hvem hadde trodd at de har sånne herlige og lune tepper som dette!? Heldigvis min venninne. Takk for tips:o))



Og så nyter man synet av tulipaner man har fått i gave av snille mennesker.


Ha en fin helg!

P.S I morgen skal jeg prøve å klatre på klatrevegg for første gang i mitt liv. Enten får jeg høydesjokk og faller ned, eller så får jeg anstrengelsessjokk i fingrene. Uansett utfall; jeg kan nok ikke rikke på et eneste ledd på søndag. Men gøy - ja det tror jeg det blir!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)