lørdag 30. januar 2010

Og så tar jeg meg et eple mens jeg venter


Jeanne D'arc living

Jeg har så mange gode tanker som jeg så gjerne skulle få ut i livet. Jeg planlegger og funderer og drømmer. Men om mitt kommende hus.
Jada, jeg sitter og drømmer igjen. Jeg gleder meg så innmari til å flytte inn i nyttgammelt hus, at jeg helt har glemt mitt gamle. Stakkars huset, som så sårt skulle fått litt oppmerksomhet. Hadde vi skulle bodd der lenger, så hadde jeg nok tatt i ett skikkelig tak å fått ryddet og sortert i kasser og pusset opp. Men når jeg vet at vi snart skal flytte, så kverner tankene mine bare om det nye gamle. Det er masse vi har tenkt å ta tak i, og vi må gjøre huset om til vårt, ikke bare pappa sitt hus.
Vi må ta litt etter litt, så det er nok ikke "Drømmehuset med stor D" før om noen år. Men nå vet jeg så mye bedre hvilken stil jeg liker og ønsker enn når uerfarne jeg flyttet inn i det vi har nå, så kan jeg nesten ikke vente med å sette i gang. Det klør i fingrene!



Jeanne D'arc living
Men frem til da så får jeg kose meg med det jeg har, og bare forberede meg så godt jeg kan mot den dagen da vi faktisk skal flytte!
Og så koser jeg meg med å kikke på nettet - på bloggere og butikker:)

Men nå må jeg ikke tenke på hushushus hele tiden. Jeg skal ut å kjøpe sokker! Sokker til hund. Så jeg kan jo også glede meg litt til disse nye hundesokkene blir festet på gamle hundebein, vi kan vel alle tenke oss hvordan det blir seende ut!? ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)