onsdag 27. januar 2010

Kosetanker på onsdager

Så sitter jeg her en sen onsdag kveld. Var ferdig tidlig på jobb, og skulle bruke mange timer på skolearbeid. Det gikk veldig bra i begynnelsen. Med Mike Snow på øret, og en fot som passet på takta. Er hunde- og "barne"vakt denne uka, så sover i mitt kommende hus. (Skal nemlig kjøpe pappa sitt)
Hadde pakket med meg skolearbeidet ut her, og som sagt så satt jeg med musikk på øret, en fot som holdt takta, og... tankene fløy..
De fløy jammenmeg litt frem i tid, så istedet for å innrede leilighet for en rullestolbruker, som er oppgaven, så satt jeg plutselig å innredet mitt eget hus.
Jeg gleder meg noe veldig til å flytte! Og noe som står høyt på må-ha-ønskelisten min er en lesekrok. Det har jeg nemlig ikke i mitt nåværende hus, og det er et savn. Så herlig det må være å ha sitt faste kosehjørne. Jeg har allerede funnet hjørnet, så nå mangler bare møbler! Ja, og så det at jeg ikke har flytta inn i huset enda;)
Dorian divan fra Slettvoll
Hvem vil vel ikke ha noe sånt? Jeg skal ihvertfall. Bare tanken på masse puter, myke pledd, stearinlys og en god bok gir meg vann i munnen!
En fast koseplass. Kan det bli bedre?
Så satt jeg her og gikk tur med tankene, helt til brøl fra engasjerte fotballtittere dro meg tilbake til skoleoppgaven. Heldigvis endte det hele godt. Med smågodt! ;)
Ha en fortsatt finfin kveld og en goood natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)