mandag 18. januar 2010

Jeg har mørketid

Jeg må bare innrømmer det med en gang. Det er mørketid ute, det er mørketid inne og det er mørketid i mitt interiørhode. Jeg er trøtt, og mangler overskudd. jeg gleder meg til våren kommer, og jeg gleder meg til å få gjort alt det jeg egentlig gleder meg til å gjøre.
Jeg surrer..


Så derfor noe helt annet:

Her en dag skulle jeg lufte min hund og pappa sin hund. Jeg skulle en kjapp kvarterstur i skogen, før jeg skulle videre på timeplanen. Det var helt til jeg oppdaget noen spennende spor i skogen. Jeg er en nerd på noen områder. Eller, nerd og nerd. Jeg vet ikke en gang hva det kalles?
Jeg elsker å være ute i skogen. tror jeg kunne gjort det i mange timer. bare sittet stille å kikke på fugler og ta bilder.


Men tilbake til turen; disse spennende sporene kommer altså fra et dyr jeg ikke vet helt enda. mest sannsynlig rev. Det som var litt gøy, det var det at jeg så at dyret halta og ved nærmere ettersyn så jeg også blodspor i haltesporet! Der ser dere; nerd!

Uansett.. Jeg og hundene fulgte sporene. Eller - hundene fulgte sporene (og ødela sporene) Mens jeg kom halsende etter, og måtte av og til få de til å gå bak meg, så jeg kunne snuse litt.
Jeg syntes jo dette var fryktelig spennende. Helt til de spennende sporene ledet oss til tett granskog, og fornuften min kikket på klokka. Jeg skulle vært videre på timeplanen for en time siden!

Dette endte altså med; Blaute sokker, slitne hunder, Røde kinn, dårlig tid og ingen dyr,


Men for en fin halvannen times tur!






Når jeg nå ser disse tegningene så ser jeg at naturmennesker i meg hadde rett;
Det var rev!

Som dere skjønner og kanskje jeg skjønner, jeg mangler inspirasjon. Eller så er det rett og slett overskudd. Ikke vet jeg. Men enn så lenge får dere nøye dere med dyra mine;)


Her er uansett noen bilder av noen som har det finfint i snøen takket være meg! Og det er jo en ganske så fin tanke:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)