søndag 31. januar 2010

faktisk fantastisk ruskesnøvær!

Ute i dag er det et fantastisk ruskesnøvær! Vi var ute med fresen i går, men over natta har det kommet omtrentlig 20-30 cm med snø! Og det bare fortsetter! Jeg synes det er helt herlig :o)
Hundene har fått tur, den unge må svømme og den gamle flyr fornøyd rundt med nye sokker ( ja, vi kan jo late som ho tenker over at sokkene gjør sånn at ho ikke får isklumper mellom tredeputene)
Jeg har småvasket og puslet rundt i huset, og ute er det ikke vits i å gjør noe som helst. Hvis vi kjører med fresen, kommer det 5 cm snø etter sikkert bare en time. Vår konklusjon - Vi trenger ikke gjøre noe med det før vi absolutt må! Dvs. når vi skal ut med bilen for å levere filmen fra i går. Eller hvis det slutter å snø, da kan vi jo kanskje ta litt? ;o)
Så hva gjenstår da?
- Kakao, fyring i peisen (og i varmepumpa), handymannen foran tv'n og jeg koser meg på nettet. Herlig!

Så til dere som leser dette; Se ut, se på været. Liker du ikke det du ser? hvorfor ikke? Tenk på alt det du kan gjøre uansett hvordan været er!
Det er nydelig å ta en spasertur hvis det er sol. Ta med deg en firebent venn, eller en tobent. Og hvis det regner/snør - hvorfor ikke lage en deilig kake, og invitere over koselige venner?



Så overlat klaginga til noen andre, tenk heller på alt det du kan gjøre! :o)





Ha en nydelig søndag med snøfnugg på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)