lørdag 30. januar 2010

Et steg i riktig retning

Jeg og søsteren min har vært så heldige å fått muligheten til å fotografere for Night and day, et dansk firma som lager sengesett. Søsteren min er fotograf og tok seg av bildene, mens jeg tok meg av stylingen. Og hvem skulle trodd det var så utfordrende å ta bilder av noen sengesett!
Mitt forhold til sengesett er ellers ganske intimt, men - jeg pleier ikke stryke settene før jeg tar de på dyna, og heller ikke legge de plettfritt på.
Med litt startproblemer til tross, vi ble fornøyd med bildene, og det ble også Night and day:)
Forhåpentligvis åpner dette en liten dør for oss. Og i mitt tilfelle er dette et steg i riktig retning.

Det ene bildet ligger ute på nettet på;
http://www.nightandday.dk/358

Det er det bildet rett over der det står "Sengesett".

Ellers tipser jeg alle om å gå inn på http://www.hannefeyling.com/ . Dere vil like det dere ser!



Håper alle har en fin helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)