tirsdag 29. desember 2009

Sånn gikk det med ventinga...



Jeg klarte det ikke! Lysekrona ble tatt opp av eska bare noen dager etter den var bragt vel i hus. Jeg fikk et lite sjokk da jeg så alle bitene som måtte festes i hverandre og det som måtte skrus. Men - jeg fikk det da til! Og takket være en super mann, så fikk vi hengt den opp også!



Gjett hvem som er fornøyd! Jeg liker å tro at min supre mann likte lampa godt at han bare måtte ha den opp. Og hva er vel bedre enn å feire nyttårsaften under en svart lysekrone.




Festen blir like gøy som lysekrona. Glitrende, fantastisk og spennende.
Vi må låne ekstra bord av naboen, så det er bare noen som er så heldige å få plass under krona.
Og så må jeg ikke glemme mitt lille juletre.

Sølv og svart, og kanskje litt rødt:)

Mitt juletre anno 2009.
første gang med lysende stjerne i toppen!






Fortsatt god jul og godt nytt år!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)