søndag 13. desember 2009

Julestemning






Har satt sammen en koselig gjeng med kamerater for å gi den gode stemninga.





Et stort, rødt telys i en gammel sauseskål (kanskje?). Sauseskåla kommer fra arvegods, og er utrolig nusselig! Perfekt for sin gode venn telys:)






Denne kransen laget jeg på torsdag. Jeg klippet greiner av en lerk som står på jobb, og brukte kun èn halvtime på å lage den. Utrolig lettvint og sjarmerende skeiv som den er, Perfekt!

Ellers i livet: Jeg har kjøpt lysekrone!! Den er råkul! Den kommer desverre ikke opp før jeg flytter inn i mitt nye hus. Kjenner at det er litt kjipt å vente så lenge som til våren, men da kommer resultatet til å bli stilig!
Den er Svart! :D







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)