mandag 21. desember 2009

Benkebord fra Egersund

Denne herlige benken (ja, jeg kaller det en benk, men det er vel egentlig et bord?) kommer også fra arvegods i Egersund. Jeg var heldig, for de andre syns det var helt i orden at jeg tok den! (Og så må det sies at de andre var nok ikke interessert i å pusse opp en gammel, rar benk) Hurra for meg! :)

Utgangspunktet så slik ut:





Jeg satte i gang med å vaske den, før jeg grunnet den med hvit grunning.



Etterpå malte jeg den med to strøk egghvit vannbasert maling med glansgrad 40. Ser at jeg bør nok ta ett strøk til, men enn så lenge så er jeg fornøyd!

Søt, ikke sant? :)


Og.. selvom jeg hadde dekket til gulvet så godt, så klarte jeg altså å søle litt.. ops!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at du legger igjen en liten hilsen til meg. Tusen takk! :)